Întrebări frecvente
– Pentru a putea face o comandă trebuie în prealabil să aveți un cont și să fiți logat.
– Adăugați produsul dorit în coș apasand pe butonul “Adaugă în coș”.
– Pasul 1: Pentru a finaliza o comandă trebuie să dați click pe “Coșul meu” situat în partea dreapta sus a paginii.
– Pasul 2: După vizualizarea coșului și eventuală modificare a cantităților produselor cumpărate, click pe “Finalizare comandă”. Aici aveți posibilitatea să mai verificați o dată coșul de cumpărături, să alegeți tipul de facturare (persoană fizică sau juridică) și adresa de livrare a produselor – care poate fi implicită (cea completată la înregistrare) sau să completați o altă adresa de livrare.
– Pasul 3: Click pe “Plasează Comandă”. În cel mai scurt timp, după procesarea comenzii o să primiți un e-mail cu înregistrarea comenzii.
– În căsuța “Login utilizator” aveți un link către “Am uitat parolă”. Completați e-mailul și o nouă parolă va fi generată și trimisă pe e-mail. După ce va logați cu nouă parolă, va recomandăm să o schimbați cu o parolă mai ușor de ținut minte.
– De regulă nouă parolă ajunge aproape instantaneu, dar în funcție de încărcarea rețelei poate să mai întârzie 5-10 min. De asemenea va rugăm să verificați și folderul “Spam”.
Nu există comandă minimă. Menționăm că dacă doriți să completați o comandă deja trimisă, puteți face o nouă comandă fără limită de sumă care se va adăuga comenzii precedente.
Transportul este 17.99 lei și comenzile se trimit cu Cargus.
Plata se face ramburs în momentul când curierul vă aduce produsele, prin ordin de plată sau prin plată online cu card bancar.
Se pot ridica doar comenzile plasate online, vă rugăm nu veniți cu lista de cumpărături, nu garantăm că va putem servi din cauza numărului mare a comenzilor.